2009-08-15

Back at home

Har varit nere hos min far och hälsat på. Hämtade hem sonen också!!
Denna veckan har varit otrolig!
Tack vare Björn, kunde jag åka utan några hundar eller tankar på detta. Knepig känsla, och mkt mkt mkt toomt! Fast desto mer liv kan jag ju säga, när jag kom hem igår.

Hade hoppats på träningsväder, men får bli en promenad i afton istället, efter regnet har det blivit så halkigt i hagen...snyft, men det torkar ju iofs upp snabbt, bara solen får vara framme längre än en timme.

Vill gratulera Tomas Och hans TINJA, till seger nere i Kristianstad,förra helgen!!! GRATTIS GRATTIS!!!

Stort GRATTIS också till Mia med sin Robiee, GODK VALLHUND på 81p!!!! Vilken bra start gumman!! Inte att förglömma att anmälningen kom till av en ren happening, kvällen innan....Där ser du Mia...jag vet ju att du KAN!!!

Om nån annan av er varit ute...sänd mig res. så uppdaterar jag!!!

Kraam

2 kommentarer:

  1. Förstår att det kändes tomt utan hundarna. Men det är så skönt när man kan lämna dom hos någon man verkligen litar på. Nu har jag börjat jobba igen och i morgon drar Donnes kurser i gång så här är fullt upp. Men vi ( mest jag :-)) hinner ändå klura på namn till vår nya Eyemarkers bebis till våren!

    Kram Susanne
    Ps fick du mitt mail

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att kurserna flyter på!!
    Jadu, detta med namn är inte så enkelt...men du har ju lite tid på dig...:-)
    Kraam

    SvaraRadera